http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Team Asterix -

Trött chey

Kom hem från skolan 19.45, börjar redan bli mörkt ute, gaah! Var inte mörkt förra veckan vid den tiden.
Käkade, tog en powernap, vaknade och drack kaffe och ska nattplugga lite nu... yey... 
 
Och ja, just det - idag kom min efterlängtade bok inför turismkursen. Ska hämta ut den imorgon så man kan börja läsa den! Dessutom kom min Iphone också, wiiie, så blir att hämta den med imorgon! :)
 
Provade min nya testparfym från The Body Shop.. Japanese Cherry Blossom, idag.
Doftar underbart, friskt blommigt men samtidigt sött, mmmm. Den borde ni köpa!
 
 
Imorgon är jag ledig. Så blir plugg och tror vi ska lägga ett spår till Asterix, beroende på vädret oxå! 
Annars blir det nog något annat kul vi hittar på :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0