http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Team Asterix -

Testat nya spårselen

Ja så här ser den nya spårselen ut för denna höst/vinter :) Inte jättebra bild kanske men kommer mer bilder imorgon från själva spårningen!
 
 
Den har ju reflexer på sig och allt så är ju perfekt för denna säsongen. 
Spårselar ska sitta lite lösare än vanliga selar, och visst denna är liiite för stor än så men han växer ju såklart in i den snart och snart blir den för liten istället ^^ 
Imorgon ska vi ge oss ut på första spåret :) Belöningen blir oxstrupe istället för grisknorr, då Jimmy ej hittade grisknorr. Får väl bli det då någon annan gång ;) 
 
 
Jag och Asterix sov nu till ca 19.30, jag var ju så sjukt trött efter marknaden osv, började frysa osv... Fattar ej, sov ju länge idag och allt.... Dessutom är jag lite febrig... :/ Så kanske börjar bli sjuk? Hoppas inte det! För det har jag inte tid med nu. 
 
 
/H
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0