http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Team Asterix -

Jävla Bokus

Jag ska då aldrig mer köpa böcker från Bokus, de har nämligen ljugit för mig!
Så får man och behåller man definitivt inte kunder... 
 
Jag beställde en bok den 22:e augusti där den skulle skickas inom 5-8 dagar och eftersom det gått 12 dagar i måndags så ringde jag till dem i tisdags. De sa då att de hade skickat boken så den borde vara hos mig tidigast nästkommande vardag. Kom hem och hade fått mejl från dem bara någon timme senare efter att jag ringt att den boken är försenad och att de skulle göra så gott de kunde för att den skulle skickas så fort som möjligt. Kul, alltså hade hon jag pratade med ljugit för mig! Ringde upp dem och frågade varför de höll på så och då sa han jag pratade med denna gång att det var tråkigt det som hänt samt att han tror den kommer skickas denna vecka.
Bara någon timme efter jag pratat med honom i onsdags stod det att boken var skickad. Den skulle komma tidigast nästkommande vardag, alltså igår. Idag har jag fortfarande inte fått boken. 
MYTOMANI säger jag bara!!! De har nu förlorat en kund....!!! Jag kommer att kräva sänkt pris på den nu och det sa jag till honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0