http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Team Asterix -

HELT SLUT

Ja idag hade jag föreläsning mellan kl 15-17 (fast det kändes som flera timmar) i ekonomihistoria. 
Försökte hålla mig vaken, typ :P Det var intressant i slutet dock, men i början tyckte jag att han pratade väldigt osammanhängande. Så jag höllt på att somna flera ggr... hungrig var jag också, räckte inte med en yoghurt nere i caféet tydligen. Kom hem vrålhungrig och Jimmy hade lagat spaghetti och köttfärssås, mums! Och nu snart ska vi fika lite också... jag är helt slut verkligen. Skulle behöva lite kaffe för att orka läsa lite ur ekonomiboken.
 
Och dagens irritationsmoment: Att mina böcker för turismkursen inte har kommit än! De borde komma vilken dag som helst men ändå, jag beställde dem den 22:e augusti... Och jag behöver dem NU! De finns ingenstans att låna. Vill liksom inte råläsa inför uppgiften som ska lämnas in nästa helg :( Bara att hoppas på att dem kommer nu imorgon då eller något... 
 
Imorgon är det föreläsning 13-15 i ekonomistyrning. 
Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt som sagt... väntar på fika nu, mums mums.... Kan knappt röra en fena känns det som! :( Så slut är jag!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0