http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Team Asterix -

En lite sen födelsedagspresent

Hämtade idag ut min födelsedagspresent hos The Body shop :) Hade fått en check för en månad sen på 100 kr att handla för som grattis på födelsedagen. Man hade 30 dagar på sig att hämta ut den, från ens födelsedag, så då var jag där idag och valde en mascara (behövde verkligen en ny så det var ju himla tur) och lade till enbart 45 kr då den gick på 145 kr. Fick även en testparfym; Japanese Cherry Blossom. 
 
The Body Shop vet verkligen hur man behåller sina kunder. Har alltid fått himla bra erbjudanden av dem och får ofta hem prover osv :) Super tycker jag, där vill jag jättegärna jobba, gillar verkligen allt med det företaget; affärsidéen, sortimentet, personalen och servicen, mm.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0