http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Team Asterix -

Effektiv morgon

 
 
Idag har min morgon varit väldigt effektiv, det brukar den inte annars vara nämligen :P TROTS det att jag i natt sovit väldigt dåligt :( Menmen febern har lagt sig lite idag som tur är, skönt!
 
Jag börjar ju kl 15 idag och går till kl 17, mitt tåg går 12:22 så egentligen kunde jag ha gått upp 11 om jag ville men jag gick upp 2 timmar tidigare och tog en liten prommis med Asterix bort till ena fältet där vi brukar träna/leka. Där fick han bla spåra efter sin mat. Lade några foderkulor i några fotsteg, ja precisionsspår ungefär :) 
Sen gick vi hem och nu sover lillskiten. Anledning? Jo han har typ varit väldigt dålig i magen hela natten så han har knappt sovit och vi har knappt sovit pga det så han är väl trött nu pga det samt antagligen pga morgonens effektiva promenad/pass :) 
 
Kom hem och åt för en gångs skull frukost (brukar missa den annars...) och dricker just nu en kopp té. 
Har fixat matlåda till skolan, packat ner böckerna och ska strax platta håret, sminka mig mm. 
Gud vad skönt att slippa stressa, helt otroligt! Så här borde man göra varje morgon man ska till skolan... 
Har iaf bestämt att Asterix ska få spåra upp sin mat på morgnarna, som vi gjorde idag.
 
Vi hörs nog sen ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0