http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Team Asterix -

Andersbergs marknad

Hej alla!
 
Detta får som sagt bli en hundblogg också, och hundinläggen kommer vara under kategorin "Hund" så ni lätt kan hitta det. Allt annat som inte rör hund kommer finnas under kategorin "Allmänt". Tillkommer kanske fler kategorier senare. Kommer fortsätta att skriva om olika tips, dagens ras och allt allmänt kring hund. Tycker bara om blogg.se bättre och sen vill jag även ha en lite mer "Allmän" kategori för mig själv!
 
Menmen, idag så var vi en sväng på Andersbergs marknad och Andersbergs hundgrupp hade ju uppvisning i rallylydnad, sålde hembakat hundgodis, tidningar osv. Vi var där en sväng med Asterix och pratade med trevligt folk samt köpte en del hundgodis och två tidningar! Även Loke, Asterix kompis, den lilla amstaffvalpen kom med sin matte. Så då fick de leka lite och sen promenera vi tillsammans med Loke och Paulina hemåt :) Asterix är himla taggad på Loke så han gick inte som en klocka i kopplet direkt... Men efter ett tag började poletten trilla ner och då gick det bättre. 
Så nu ligger Asterix och snarkar vill jag lova ^^
 
Jimmy har åkt till Biltema för att handla spårlina (vår förra gick ju sönder) och spårsele samt grisknorr och lite mat till oss på mataffären. Imorgon är det tänkt vi ska lägga första spåret, eller ja, egentligen var det ju tänkt idag, men vädret är riktigt kasst och jag vill att det första spåret ska bli så bra som möjligt. 
 
 
 Nu är jag också riktigt trött... så nu njuta av lite Cola :)
 
Hembakat hundgodis (Bla morotssnacks, ärtsnacks, riskex och blåbärsdrömmar) samt ett par gamla hundtidningar (fast de blir ju aldrig gamla ;) )
 

Så här trött kan man vara efter att ha varit på marknad och lekt med bästa kompisen Loke :)
 
 
/H
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0