http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Team Asterix -

Nu är hon trött igen

Känns som om jag nästan alltid klagar på att jag är trött här i bloggen och ärligt talat blir jag deprimerad av att bara skriva det :P Men ja, jag ÄR trött för jag fick endast 2 timmars sömn i natt, YEY! Som tur var hade jag föreläsning bara mellan kl 10-12, sen fick vi även sluta tidigare så jag hann med 12:16 tåget hem! Annars hade jag fått vänta ca 2 timmar extra eftersom vid lunch så går tågen bara varannan timme!
 
Men nu, nu är det helg iaf! :) I helgen ska jag även handla två par nya byxor och underkläder!
 
Men ikvällska jag baka banankaka med vaniljglass till mig och Jimmy samt blåbärsdrömmar (hundgodis) till Asterix.. Och plugga såklart... Det kommer man inte ifrån, jag får göra det dagligen för att hänga med känns det som! Men det är bättre att göra lite varje dag tycker jag än att sitta dag ut och dag in i slutspurten sen :) 
 
 
Det här sovrummet hade man inte tackat nej till... 
 
Eller kanske det här? Waking up like a princess every morning ;)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0