http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Team Asterix -

Vill ni veta mina framtidsplaner som gått och gnagt på mig konstant

 
 
jag vet inte vad längre.. 
Jag vill nog inte läsa detaljhandel... jag tycker inte ekonomi är intressant... jag gråter så tråkigt som det är, bokstavligt talat. 
Jag vill bli sjuksköterska.... IGEN.... eller kanske svenska/engelska-lärare.. Men nej, inte en tråkig ekonom.. .Känns så icke-mig. Vill läsa till sjuksyrra i Gävle men då kan jag inte läsa en och en halv kurs då jag redan läst dem kurserna här. Uppsala hade väl funkat men kanske blir böktig med VFU:n. 
 
suck, o fan o ta allt i helvete- jävla skit- bestäm-dig -nån-gång - as -helvete.... jag vill dö
Tack min kära gamla sjukdom som gjort mig till en sådan här person.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0