http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Team Asterix -

Skit

Idag har Asterix varit billig. Jättekonstigt beteende, vägrar lyssna, lukta är roligare, allt annat är roligare än mig och jag har fått använda Hitler-kommandon för att han ska lyssna det minsta lilla ens. Jag vet att han är i en sån ålder nu men tyvärr så kan man inte alltid tänka så. 
 
Han har fått mig att gråta, känna mig misslyckad osv osv och tyvärr så är min dåliga sida en väldigt kort stubin så att... ja, jag var kanske inte den roligaste att ha och göra med heller. Kom hem från promenaden, var fortf. mycket besviken och arg på honom, vilket han verakde känna av då han gick och lade sig nästan direkt och blev snäll mot mig helt plötsligt.
 
 
Som om det inte vore nog med bekymmer redan... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0