http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Team Asterix -

Ont om tid

Jag har lite ont om tid att blogga så mycket som jag skulle önskat. Men kommer nog när det lugnat ner sig lite i skolan ;) 
 
Igår var jag ju och gjorde fälstudier i Falun med gruppen. Vi ska ju skriva ett arbete om det som ska vara inlämnat på måndag. Det gick bra i Falun, när jag väl kom dit så att säga ;) Hade en ren helvetesmorgon!! Vi skulle egentligen träffats kl 10, men när jag kom till stationen var tåget inställt! SÅKLART... har aldrig hänt att Tågkompaniet ställt in sina tåg när jag åkt med dem iaf...Nästa skulle gå om 2 timmar!! Så där satt man på stationen ja...Vi fick ses runt 12 istället, Jennie i gruppen mötte upp mig på stationen och sen träffade vi de andra två i stan. De hade redan kollat på några gator, så vi satte oss ner på ett fik och gick igenom allt tillsammans. Sen gick vi och kollade på Falan gallerian som jag ska skriva om (vi har delat upp arbetet så att var och en skriver om varsin del ungefär), sen var det dags att åka hem igen. Cirka 2 timmar var jag i Falun.
Var riktigt skönt att sätta sig på tåget hem faktiskt för jag var sjukt trött. Kom hem, åt, och sov till sent på kvällen! Sååå jävla skönt! Därför jag inte bloggade igår.
 

 
Idag har vi varit och tränat lite lydnad och ringträning på fotbollsplanen. Resten av kvällen blir ju plugg, Jimmy har stuckit iväg för att handla något gott, så jag har energi till att plugga. Har en hel del som ska göras liksom!! Jag har sjukt tentaångest redan. Fast det är typ en månad kvar... men kruxet är att vi har två tentor typ samtidigt, den andra bara veckan efter den första.  Bra planering... :/ 
 
Och ja just ja, idag levererade Animal 13 kg hundfoder till dörren! Ni borde också köpa hundfoder av dem, snabb leverans har dem minsann! Beställde nämligen maten i förrgår. Och ja jag bytade hundfoder från Sam's Field till Taste of the wild med lax, eftersom Taste of the wild är spannmålsfritt och dessutom har jag ställt mig alltmer negativ till majs i hundfoder, vilket Sam's Field har. Kombinerar såklart fortfarande med färskfoder :) 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0