http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Team Asterix -

Lite less

På att de två brukshundklubbarna i Gävle enbart har onsdagsträningar... 
Onsdagar är dagar då jag verkligen INTE kan... Slutar skolan kl 17 och är hemma vid kl 20...
Suck, och jag som så gärna vill gå på några träningskvällar!  FAN också.. vad ska jag göra nu då? Visst behöver ju inte gå på alla lektioner då det tex är föreläsningar men kan ju långt ifrån skita i det ofta.
Skutskär BK har på tisdagar men är rädd att det ligger alldeles för dåligt till för mig som inte har bil? Vet inte alls vart det ligger.. Jag som vill träna med andra också!!!
 
Och idag har jag allmänt ångest och är less så det är rätt så mycket skitdag i faktiskt. 
Har gjort klart uppgiften i turism iaf, sen ska jag läsa lite inför fältstudieuppgiften samt plugga ekonomi..
Annars så känner jag mig vääääldigt ensam idag. 
 
Någon med hund som vill ses i veckan och träna hund? 
Spelar ingen roll om du har stor hund, men då kan de tyvärr inte leka då min fortfarande är ganska liten för att leka med stora... men han är van vid ganska många stora hundar nu så nu är vi redo att börja träna och umgås lite mer med andra.
 
Jag tänkte träna lite på ringträning (du kan få agera domare:P) och lite annat smått och gott... Så kan vi hjälpa varandra. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0