http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Team Asterix -

Hjälp just nu fattar jag nada,

Måndag idag och ny dag i skolan. Lika trött varje måndag ja!
 
Idag hade vi en annan lärare i ekonomistyrning.. Alltså ärligt talat tyckte inte jag han var speciellt pedagogisk. 
han pratade väldigt mycket och räknade för sig själv typ. Ni skulle sett hans budget på tavlan när vi skulle lösa en uppgift ihop i klassen! Först tyckte jag: "Gud vad lätt och roligt..." men sen när det blev mer och mer och mer tabeller och uppdelningar satt jag där och kände mig som världens största pucko! Men tröstade mig ändå med att det var flera som verkade känna likadant, haha. 
 
Dessutom sa han en sak helt på allvar: "Egentligen gillar jag inte klockor i klassrummen, för då kan jag inte köra på hur mycket jag vill" Vad säger det er? hahaha. 
 
Aja ;)  Nu ska jag nog ta och käka lite. har precis beställt en 13 kg fodersäck Taste of the Wild åt hunden samt en massa färskfoder. Själv ska jag äta onyttigt ikväll. Du märker att du är hundmänniska när du bryr dig mer om vad din hund äter än du själv ;) 
 
Sen ska jag plugga och läsa ur IKEA-boken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0