http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Team Asterix -

Asiatisk wook, nya kläder & plugg

Idag tycker jag ändå att dagen rent pluggmässigt har varit effektiv! Känner ändå att jag kan lägga mig relativt nöjd.. men hade såklart inte skadat om jag hade varit ännu mer nöjd ;) Fast jag är ju aldrig helt nöjd med något ändå så.. 
 
Nej men i alla fall så började dagen med att vi åkte ut till djuraffären och handlade hundgodis mm, tog med oss Asterix som för övrigt betedde sig som ett as om ni frågar mig :P Otroligt taggad och verkade ha glömt vad gå fint i kopplet var, och inne på djuraffären var han mer taggad än vanligt. Och rusade in i bussen vilket han inte gjort på lääänge sen jag har lärt honom att gå in efter mig och så får han godis sen. Det enda som gick bra var ju skvallerträningen och att han inte brydde sig ett knast ute i stan när en boxer bara var en halvmeter ifrån honom och drog mot honom.  Samt passivitetsträningen efteråt på bänken inne i stan. Så ja det är ju ändå någon tröst i kalabaliken...Man får väl försöka se det positiva i det hela, är en dag imorgon också. Resten av dagen var det dock inga problem med något faktiskt.. 
 
Idag har jag dessutom ätit god asiatisk wook, mums. Vart mätt i flera timmar efter det vet ni ;) Fått mitt Ellospaket med. Har läst lite ur IKEA-boken, läst ett kapitel i Kampen om köpkraften, gjort klart ABC-kalkylering-kapitlet samt räknat på några uppgifter där och det gick faktiskt riktigt bra för en gångs skull! Så imorgon kan jag ta itu med bidragskalkylering! Kul liv...eller? ;)
 
Imorgon ska jag dock till Falun med min grupp i klassen, vi ska ha fältstudier! Mer om det imorgon, så jag måste upp tidigt.. Ska dock bli intressant, för jag har aldrig varit i Falun. ;)
 
Mmm asiatisk mat! <3
 
Livsnjutaren nummer 1!
 
Mitt paket från Ellos.. Blå tema? 


Kommentarer
Postat av: Ingela och Hundarna

Hej.
Det var jätte roligt att hitta eran blogg, det är jag som är uppfödare till Asterixs pappa, riktigt kul att se bilder på din fina kille, hit kommer jag kika in ofta.
Mvh Ingela, Kennel Chiltanas

Svar: Hej!
Vad roligt att du hittade oss! :) Det går riktigt bra med Asterix. Vi ska faktiskt snart på en inofficiell utställning och ställa honom i valpklassen!

Mvh,
Hana
psychotickitten.blogg.se

2012-09-29 @ 00:15:13
URL: http://www.chiltanas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0