http://cdn.publishdev.se/cdn/9-1/3830675/images/2012/ikon_5021ac0be087c35663000283.png Team Asterix -

Platsliggning

Matte mår inte helt hundra i kroppen idag men det gör ju Asterix så är ingen skillnad egentligen.. 
Idag ska vi iväg till Andersbergs hundgrupp och öva lite platsliggning med störning. Jag tycker att det är bra att lägga in störningsmomenten så tidigt som möjligt i platsliggningen, oavsett om de är valpar eller ej. 
 
Och nu har jag börjat återigen att föra träningsdagbok över hans träningar osv, hoppas på att det går bättre denna gång, och är ju på Internet så blir nog lättare att komma ihåg, hoppas jag ;)
 
Igår var jag riktigt bitter på honom men idag tar vi nya tag. 
Vi drar ner på lydnadsträningen lite (med undantag från iag förstås), leker och har kul  och kör lite inkallning istället tror jag! Får se om vi lägger ett spår i veckan. Just nu vill jag iaf finslipa på några allmäna moment först.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0